GDPR

Veb sajt koristi kolačiće u smislu personalzacije sadržaja, korišćenja funkcija društvenih medija i analize saobraćaja.

Za više informacija pogledajte Zaštita privatnosti

Prihvatam

SN linkovi

Moja AVIA lnk

Srpski
Srpski Engleski

Pretraga

AVIA Portal

SMS servis

AVIA Franšiza

Kako do franšize?

Pravi izbor za Vas je AVIA FRANŠIZA Ukoliko želite da postanete deo mreže benzinskih stanica brenda AVIA, organizujete rad benzinske stanice, i pоštuјеte AVIA standarde, idealan ste kandidat ako posedujete...
Pročitaj

Šta kažu naši franšizeri, zašto AVIA?

Naši franšizeri Kao dugogodišnji korisnik franšize brenda AVIA, AVIA franšiza je dokazani poslovni model. Ovaj model uspešno koriste mnogi franšizni partneri koji poseduju privatne benzinske stanice. AVIA franšiza nam nudi...
Pročitaj

Koje su prednosti poslovanja u AVIA porodici?

 Prednosti poslovanja Prednosti poslovanja pod AVIA brendom: Objedinjavanje količina naftnih derivata. Samim tim i zaključenje povoljnijih ugovora o kupoprodaji naftnih derivata kod NIS-a i Mol-a. Aktivniji marketinški nastup na tržištu....
Pročitaj

Šta podrazumeva AVIA franšiza?

AVIA franšiza Šta podrazumeva AVIA franšiza? AVIA franšiza podrazumeva saradnju sa korisnikom AVIA brenda. Ova saradnja podrazumeva nekoliko ugovornih obaveza. Primalac  franšize potpisuje franšizni ugovor, kojim se definišu međusobna prava...
Pročitaj

Šta obezbeđuje AVIA franšizno poslovanje?

AVIA franšizno poslovanje AVIA franšizno poslovanje se vodi ciljevima AVIA INTERNATIONAL-a. Ciljevi AVIA INTERNATIONAL-a koje na teritoriji Srbije zastupa Radun AVIA su: Zaštitа interesa trgovaca naftnih derivata, kao i podsticanje...
Pročitaj

AVIA franšiza u sektoru benzinskih pumpi

AVIA franšiza U sektoru benzinskih pumpi, prva franšiza u Srbiji datira iz 1997. godine zahvaljujući kompaniji Petrobart. Ova kompanija postaje primalac franšize brenda AVIA za tržište jugoistočne Evrope. Zatim se...
Pročitaj

Šta predstavlja franšizni oblik poslovanja?

Franšizni oblik poslovanja Franšiza je oblik  ugovorne saradnje između nezavisnih preduzetnika, davaoca i primaoca franšize. Franšizni davalac pruža svoje znanje za vođenje poslovanja i ustupa franšiznom primaocu svoj brend. Zauzvrat...
Pročitaj