Kao dugogodišnji korisnik franšize brenda AVIA, AVIA franšiza je dokazani poslovni model. Ovaj model uspešno koriste mnogi franšizni partneri koji poseduju privatne benzinske stanice. AVIA franšiza nam nudi slobodu i autonomiju u smislu upravljanja vlastitom firmom. Istovremeno i snažno obavezuje: obaveze primalaca jasno su i precizno definisane ugovorom. Time je primalac, odnosno, čitav franšizni sistem, obavezan da primenjuje mnoštvo definisanih poslovnih procesa. Ovi poslovni procesi se kreću od nabavke roba, načina na koji se vrši usluga i uslužuju klijenti, pa sve do načina na koji se vrši oglašavanje biznisa i marketing. Ali upravo to i čini glavnu olakšicu u poslovanju.
Smatram da je franšiza sve popularnija opcija u našem okruženju. A sve veća popularnost franšize je u podršci koja se nudi primaocima franšize da iza sebe imate uspešan model, iskustvo i snažnu logističku podršku. AVIA to dokazuje time što broj benzinskih stanica pod brendom AVIA raste iz godine u godinu.
Brend AVIA je preporuka svima koji poseduju svoje benzinske stanice da razmisle jer je neuporedivo lakše, sigurnije i izvesnije razvijati preduzetnički duh pod kišobranom već dokazanog poslovnog sistema. A na kraju, ono što se računa jeste uspeh.
Naši franšizeri smatraju da je ovakav vid poslovanja dosta efikasniji. Na taj način posluju lakše, vodeći svoj posao pod tuđim brendom. Pritom, važno im je da je u pitanju brend koji je prepoznat na tržištu.
Pogledajte dodatno i našu Fejsbuk stranicu.