Izaberite brend AVIA i pridružite se AVIA porodici, birajte da budete partner sistema koji trenutno ima 26 objekata širom Srbije i uspešno posluje gotovo 30 godina.
Nudimo Vam kompletan, već uspešan model poslovanja, pomoć u vođenju biznisa po poznatim AVIA principima i standardima uz zadržavanje nezavisnosti u upravljanju poslom.
Radun AVIA kао zastupnik brenda AVIA je zainteresovana za prоširenje mreže benzinskih stanica nа tеritоriјi Rеpublikе Srbiје. Sva prаvna lica ili prеduzеtnici kојi su rеgistrоvаni nа tеritоriјi Rеpublikе Srbiје i imаju svе pоtrеbnе sаglаsnоsti i dоzvоlе zа оbаvlјаnjе dеlаtnоsti prometa naftnih derivata, krоz pаrtnеrstvо sа Radun AVIA-om imаju priliku dа rаzviјu sоpstvеni biznis i pоstаnu dео poznate kоmpаniје.
Franšizni oblik poslovanja
Franšiza je oblik ugovorne saradnje između nezavisnih preduzetnika, davaoca i primaoca franšize. Franšizni davalac pruža svoje znanje za vođenje poslovanja i ustupa franšiznom primaocu svoj brend. Zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize. Primalac franšize tom naknadom stiče pravo i mogućnost da koriste već oprobanu i dobro dokazanu poslovnu ideju.
Ako vodite posao pod franšizom, vaš sopstveni biznis iako vidljiv „pod tuđim brendom“ i dalje je potpuno vaš lični biznis. Franšizni oblik poslovanja dokazano predstavlja jedan od najboljih načina za uspešno poslovanje.
Ne manje važna je činjenica da je rizik od poslovnog neuspeha u poslovanju „pod franšizom“ značajno niži nego u poslovanju pod sopstvenim imenom. Kao primalac franšize vi koristite brend, znanje i iskustvo, razvijene od strane davaoca franšize. Dakle poznatiji i zvučniji dokazani brend, vašem biznisu dodatno garantuje veću prepoznatljivost. Samim tim donosi i veći broj klijenata i time umanjujete mogućnost poslovnog neuspeha.
Kada kupite odnosno primite franšizu (tako se obično kaže – primanje je privremen odnos, odnosno odnos koji traje dok traje saradnja) vi zapravo i dalje suštinski poslujete sopstvenim sredstvima i resursima, na sopstveni rizik. Međutim, ovaj put poslujete pod tuđim imenom – pod brendom davaoca franšize.
Ovo je dokazani poslovni model koji koristi veliki broj primalaca u različitim industrijskim granama.
Posetite i našu Fejsbuk stranicu.
AVIA franšiza
U sektoru benzinskih pumpi, prva franšiza u Srbiji datira iz 1997. godine zahvaljujući kompaniji Petrobart. Ova kompanija postaje primalac franšize brenda AVIA za tržište jugoistočne Evrope.
Zatim se osniva udruženje “AVIA Srbija“ ( 29.08.2012.godine).
Udruženje “AVIA Srbija“ je član AVIA INTERNATIONAL ASSOCIATION sa sedištem u Cirihu, Švajcarska. AVIA franšiza svoju delatnost ostvaruje na teritoriji Republike Srbije. Ciljevi su ostvarivanje prometa, distribucija i transport naftnih derivata pod zaštitnim znakom (brendom) AVIA. Takođe, cilj je promovisanje zaštitnog znaka AVIA na teritoriji Republike i nadzora nad njegovim korišćenjem.
Do danas je kompanija otvorila 30 benzinskih stanica, a uskoro se očekuje i početak rada novih pumpi pod brendom AVIA.
AVIA franšizno poslovanje
AVIA franšizno poslovanje se vodi ciljevima AVIA INTERNATIONAL-a.
Ciljevi AVIA INTERNATIONAL-a koje na teritoriji Srbije zastupa Radun AVIA su:
AVIA brend je kolektivni zaštitni znak u vlasništvu AVIA INTERNATIONAL koji je sinonim za visok standard i kvalitet robe i usluga i uživa međunarodnu registraciju i zaštitu.
AVIA franšiza
Šta podrazumeva AVIA franšiza?
AVIA franšiza podrazumeva saradnju sa korisnikom AVIA brenda. Ova saradnja podrazumeva nekoliko ugovornih obaveza. Primalac franšize potpisuje franšizni ugovor, kojim se definišu međusobna prava i obaveze.
Radun AVIA doo sa sedištem u Novom Sadu, je ovlašćena od strane Udruženja “AVIA Srbija“ da u ime i za račun društva zaključi ugovore o poslovnoj saradnji kojim će se regulisati upotreba zaštitnog znaka AVIA i kompletnog brendinga.
Sve AVIA benzinske stanice u Srbiji imaju obavezu da rebrendiraju pumpe u skladu sa najnovijim standardima.
Radun AVIA će:
Prednosti poslovanja
Prednosti poslovanja pod AVIA brendom:
Posetite nas i na našoj Fejsbuk stranici.
Pod AVIA brendom, trenutno posluje preko 3000 benzinskih stanica u 15 evropskih zemalja i kao takav, AVIA je najveći i najpoznatiji nezavisni brend u Evropi.
Kao dugogodišnji korisnik franšize brenda AVIA, AVIA franšiza je dokazani poslovni model. Ovaj model uspešno koriste mnogi franšizni partneri koji poseduju privatne benzinske stanice. AVIA franšiza nam nudi slobodu i autonomiju u smislu upravljanja vlastitom firmom. Istovremeno i snažno obavezuje: obaveze primalaca jasno su i precizno definisane ugovorom. Time je primalac, odnosno, čitav franšizni sistem, obavezan da primenjuje mnoštvo definisanih poslovnih procesa. Ovi poslovni procesi se kreću od nabavke roba, načina na koji se vrši usluga i uslužuju klijenti, pa sve do načina na koji se vrši oglašavanje biznisa i marketing. Ali upravo to i čini glavnu olakšicu u poslovanju.
Smatram da je franšiza sve popularnija opcija u našem okruženju. A sve veća popularnost franšize je u podršci koja se nudi primaocima franšize da iza sebe imate uspešan model, iskustvo i snažnu logističku podršku. AVIA to dokazuje time što broj benzinskih stanica pod brendom AVIA raste iz godine u godinu.
Brend AVIA je preporuka svima koji poseduju svoje benzinske stanice da razmisle jer je neuporedivo lakše, sigurnije i izvesnije razvijati preduzetnički duh pod kišobranom već dokazanog poslovnog sistema. A na kraju, ono što se računa jeste uspeh.
Naši franšizeri smatraju da je ovakav vid poslovanja dosta efikasniji. Na taj način posluju lakše, vodeći svoj posao pod tuđim brendom. Pritom, važno im je da je u pitanju brend koji je prepoznat na tržištu.
Pogledajte dodatno i našu Fejsbuk stranicu.