GDPR

Veb sajt koristi kolačiće u smislu personalzacije sadržaja, korišćenja funkcija društvenih medija i analize saobraćaja.

Za više informacija pogledajte Zaštita privatnosti

Prihvatam

SN linkovi

Moja AVIA lnk

Srpski
Srpski Engleski

Pretraga

AVIA Portal

SMS servis

AVIA Franšiza

Šta predstavlja franšizni oblik poslovanja?

Franšizni oblik poslovanja

Franšiza je oblik  ugovorne saradnje između nezavisnih preduzetnika, davaoca i primaoca franšize. Franšizni davalac pruža svoje znanje za vođenje poslovanja i ustupa franšiznom primaocu svoj brend. Zauzvrat naplaćuje naknadu od primalaca franšize. Primalac franšize tom naknadom stiče pravo i mogućnost da koriste već oprobanu i dobro dokazanu poslovnu ideju.

Ako vodite posao pod franšizom, vaš sopstveni biznis iako vidljiv „pod tuđim brendom“ i dalje je potpuno vaš lični biznis. Franšizni oblik poslovanja dokazano predstavlja jedan od najboljih načina za uspešno poslovanje.

Ne manje važna je činjenica da je rizik od poslovnog neuspeha u poslovanju „pod franšizom“ značajno niži nego u poslovanju pod sopstvenim imenom. Kao primalac franšize vi koristite brend, znanje i iskustvo, razvijene od strane davaoca franšize. Dakle poznatiji i zvučniji dokazani brend, vašem biznisu dodatno garantuje veću prepoznatljivost. Samim tim donosi i veći broj klijenata i time umanjujete mogućnost poslovnog neuspeha.

Kada kupite odnosno primite franšizu (tako se obično kaže – primanje je privremen odnos, odnosno odnos koji traje dok traje saradnja) vi zapravo i dalje suštinski poslujete sopstvenim sredstvima i resursima, na sopstveni rizik.  Međutim, ovaj put poslujete pod tuđim imenom pod brendom davaoca franšize.

Ovo je dokazani poslovni model koji koristi veliki broj primalaca u različitim industrijskim granama.

Posetite i našu Fejsbuk stranicu.